Konferencia és rendezvények

A Hotel Silver**** 7 légkondicionált különteremmel rendelkezik, melyek 10-200 fős konferenciák, szimpóziumok, csapatépítő tréningek, társas és családi rendezvények, kiállítások, állófogadások lebonyolítására alkalmasak.

Az új épületben található 'Silver I., II. és III.' termek a legmodernebb technikával felszerelt, hőszigetelten, hangszigetelten, egymástól teljesen függetlenül szekcionálható, természetes fényt biztosító, berendezés szempontjából szabadon variálható rendezvénytermek. A 3 terem összenyitva 200 fő befogadására alkalmas.
A főépületben található 110 fős „Panoráma" termünk igény esetén összenyitható az étteremmel.
A „Bár” a „Kiállító” és a „Szekció” termek a szekcióülések és a kisebb rendezvények helyszíne.
A „Kiállító” terem és a „Silver” termek előtere a konferenciákat, szimpóziumokat kísérő termékbemutatók, kiállítások ideális helye.

Minden rendezvényhez 24 órán belül egyedi ajánlatot készítünk, keresse kollégáinkat!


Konferenciaközpont termei és azok méretei

Terem Méret (m) U-alak Színházszerű elrendezés Iskolapados elrendezés
„Silver I.” 10x7x2,5 30 fő 50 fő 40 fő
„Silver II.” 10x7x2,5 30 fő 50 fő 40 fő
„Silver III.” 8x5x2,5 20 fő 40 fő 30 fő
„Silver I. II.” 20x7x2,5 70 fő 110 fő 80 fő
„Silver II. III.” 18x5x2,5 60 fő 90 fő 60 fő
„Silver” (I. II. III.) 28x6x2,5 100 fő 200 fő 120 fő
„Kiállító” 13x8x3 40 fő 70 fő 40 fő
„Szekció” 7x5x3 15 fő 30 fő 20 fő
„Bár” 12x6x2,5 30 fő 60 fő 40 fő
„Panoráma” 20x10x2,5 70 fő 110 fő 80 fő

Technikai eszközök

Pulpitus, flip-chart tábla, vetítővászon, televízió, plazmatelevíziós kivetítés, presenter, erősítő, laptop, fénymásoló, vezetékes és wireless internet csatlakozás, komplett hangosítás, mikrofonok.

Programok rendezvényekhez

A sikeres rendezvények záloga a színvonalas programok összeállításában rejlik alkalmazkodva a vendégek igényeihez: Bowling party, grillezés a medenceparton, Karibi, Magyaros és Mediterrán estek, pálinkakóstoló, mixershow, „egy este a wellness jegyében” programjaink garantáltan sikert aratnak.