Hotel Silver**** Hűségprogram - Általános Szerződési Feltételek
1. A Hűségprogram meghatározása
A Hotel Silver**** egy többszintű hűségprogramot hozott létre egyéni vendégei részére. A programba 2022.05.24-től lehet regisztrálni a szálloda weboldalán létrehozott felületen. A saját fiókba való belépést követően a regisztrált tagok azonnali kedvezményekben részesülnek és direkt foglalásaik értéke alapján pontokat gyűjtenek. A pontokat az elutazást követően írjuk jóvá, és egy következő foglalás esetén válthatók be. Emellett időszakosan további kedvezményes ajánlatok is elérhetők a felületen.
2. Ki lehet a hűségprogram tagja?
Minden természetes személy, aki neve és e-mail címe megadásával regisztrál a szálloda weboldalán, elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, valamint az Adatkezelési tájékoztatót és regisztrációját a megadott e-mail címre küldött levél szerint megerősíti.
3. Milyen előnyökkel jár?
- A regisztrált vendégek részére egy saját fiók kerül kialakításra e, ahol a belépő adatok (saját e-mail cím és egyedi jelszó) megadását követően nyomon követhetik foglalásaikat, ajánlatkéréseiket.
- A szálloda weboldalán, bejelentkezés után indított online foglalásokból azonnali kedvezményt kapnak.
- A szálloda saját weboldalán indított foglalások csomagárából bizonyos %-ig (Basic szint esetén 5%, Silver szint esetén 10%) kedvezmény kerülnek levonásra, valamint további kedvezmény pontok formájában kerül jóváírásra a vendégek saját fiókjában, ami felhasználható lesz egy következő foglalás alkalmával.
- Beváltáskor 1 pont = 100,- Ft / 0,25,- Eur értéken használható fel.
- A kapott pontok a direkt foglalások maximum 10%-ig válthatók be.
- Születésnap, számlázási cím és első családtag megadása esetén extra bónuszpontok járnak.
- A Hotel Silver**** időszakosan egyedi promóciós ajánlatokat juttat el a hűségprogram tagjainak.
- Basic szintre bármilyen természetes személy regisztrálhat.
- Minimum 10 leutazott direkt foglalás után magasabb, Silver szintre léphetnek vendégeink.
- Lehetőség van a Hűségprogramba olyan felhasználók meghívására is, akik még nem a program tagjai. Amennyiben a meghívott regisztrál és online (direkt) foglal, akkor a számára távozáskor jóváírt pontokkal egy időben a Meghívó is extra bónuszpontot kap.
4. Felhasználói fiók
- Név és e-mail cím valamint jelszó megadásával létrehozható a felhasználói fiók.
- A jelszónak minimum 8 karakterből kell állnia és tartalmaznia kell egy nagy betűt és egy számot.
- Elfelejtett jelszó esetén a regisztrációkor megadott e-mail címre értesítés kerül kiküldésre, mely segítségével új jelszó adható meg.
- Belépést követően azonnal láthatóak a regisztráció során megadott adatok, a hűségprogram jelenlegi szintje és a felhasználható pontok.
- Az adatok módosítására bármikor lehetőség van.
- A fiókban láthatók a korábbi ajánlatok és foglalások, valamint a foglalások összesített értéke.
- A fiókban időszakosan egyedi promóciós ajánlatok is elérhetők.
5. A pontgyűjtés menete
- A vendég belép a szálloda weboldalán létrehozott saját fiókjába.
- Lefoglalja a kívánt szobatípust az adott időszakra. A visszaigazolás már tartalmazza a foglalásért járó jutalompontokat, illetve az azonnali törzsvendégszintjének megfelelő pntokat.
- Befizeti a visszaigazolásban szereplő foglalót.
- Megérkezik a szállodába, érkezéskor kifizeti a fennmaradó összeget.
- Távozást követően jóváírjuk a tartózkodás után járó pontokat, melyről e-mailben is értesítjük.
6. Pontbeváltás menete
- A vendég belép a szálloda weboldalán létrehozott saját fiókjába.
- Lefoglalja a kívánt szobatípust az adott időszakra. A foglalás során a rendszer automatikusan kiszámolja, hogy a foglalás értéke és a rendelkezésre álló pontok alapján mennyi jutalompontot lehet beváltani. Ez a csomagár maximum 10%-a lehet.
- A rendszer a foglalás során mindig az automatikusan adható legmagasabb pontbeváltást ajánlja fel, de a vendég dönthet úgy, hogy ettől kevesebbet használ fel, vagy a rendelkezésre álló pontjait nem használja fel, hanem gyűjti.
- Amennyiben a foglalás során hűségpontot is bevált a vendég, viszont a foglalás később törlésre kerül, a hűségpontok az eredeti érvényességi idővel újra felhasználhatók. A jóváírásuk manuálisan történik, így az néhány napot igénybe vehet.
7. Hűségprogram szintek és kedvezmények
Szint
|
Basic
|
Silver
|
Belépés feltétele
|
Regisztráció
|
Minimum 10 leutazott direkt foglalás.
|
Foglalásért kapható pontszám
|
minden 1.000,- Ft = 1 pont
|
minden 1.000,- Ft = 1 pont
|
Pont értéke
|
1 pont = 100,- Ft
|
1 pont = 100,- Ft
|
Pontok érvényessége
|
Jóváírást követően 365 nap
|
Jóváírást követően 365 nap
|
Mennyi pontot lehet beváltani?
|
A csomagár értékének max 10%-a
|
A csomagár értékének max 10%-a
|
Foglalási kedvezmény mértéke
|
azonnali 5% a csomagár értékéből
|
azonnali 10% a csomagár értékéből
|
Extra jutalompont
|
adatmegadási bónusz pontok
|
adatmegadási bónusz pontok
|
8. A hűségpontok érvényessége
- A hűségprogramba való belépés során kapott regisztrációs pontok érvényessége a regisztrációtól számított 365 naptári nap.
- A foglalások során kapott pontok a jóváírást követően 365 naptári napig érvényesek.
- Az érvényesség a pontok felhasználására vonatkozik, tehát a jóváírás után megadott érvényességi időn belül kell foglalni.
- A lejárat előtt a rendszer automatikus üzenetben értesíti a vendéget a lejáró pontok idejéről és mennyiségéről. A lejáratot követően a pontokat felhasználni már nem lehet.
9. A hűségprogram időbeli hatálya, a tagság megszűnése
- A regisztráció határozatlan időre jön létre.
- A vendég kérésre bármikor kiléphet a hűségprogramból, melyről 24 órán belül megerősítő e-mailt küldünk.
- Amennyiben a vendég legalább 730 napja nem használta fiókját: sem pontgyűjtés sem pontbeváltás nem történik, a szálloda törölheti a program résztvevőjét. Erről minden esetben írásban értesíti a vendéget.
- A tagság megszűnésével a jutalompontok és a fiókban megadott valamennyi adat is törlésre kerül.
10. Egyéb feltételek
- A Hotel Silver**** fenntartja a jogot, hogy a programban a kedvezmények jogosultságát és mértékét változtassa
- A Hotel Silver**** fenntartja a jogot, hogy a hűségprogramot egyoldalúan megszüntesse, melyről a tagokat 30 nappal korábban írásban értesíti. A 30 nap letelte után hűségpont már nem gyűjthető, a rendelkezésre álló pontok további 180 napig használhatók fel.
- Amennyiben a felhasználó megosztja fiókjának adatait és ebből esetleges kár éri, a Hotel Silver**** felelősséget nem vállal.
- Foglalásonként csak egy fiókhoz tartozó hűségpontok használhatók fel, több fiók hűségpontjai nem vonhatók össze.
11. Fogyasztói érdekvédelem, adatvédelem
- Tevékenységünk során kiemelten fontosnak tartjuk a személyes adatok védelmét. A rendelkezésünkre bocsátott személyes adatokat minden esetben a hatályos jogszabályoknak eleget téve kezeljük, gondoskodunk azok biztonságáról, megtesszük azokat a technikai és szervezési intézkedéseket, valamint kialakítjuk azokat az eljárási szabályokat, amelyek a vonatkozó jogszabályok betartásához szükségesek.
- A Hotel Silver**** az adatkezeléssel kapcsolatos irányelveit külön Adatvédelmi Szabályzatban foglalja össze, melyet a https://hotelsilver.hu/adatvedelem oldalon folyamatosan elérhetővé tesz, és melynek tartalmát magára nézve kötelezőnek ismeri el.
12. Kapcsolat
A hűségprogrammal kapcsolatban a szálloda értékesítési csapata áll rendelkezésre.
Elérhetőség: info@hotelsilver.hu +36 52 / 363 811
13. Szolgáltató adatai
- Cégnév: Geotherm Üdülő Kft.
- Székhely: 4200 Hajdúszoboszló, Mátyás király sétány 25.
- Cégjegyzékszám: 09-09-000056
- Adószám: 10254808-2-09
- EU adószám: HU10254808
- Számlavezető bank neve: MKB Bank Zrt.
- Bankszámlaszám: 10300002-13211988-00024908
- IBAN: HU37 10300002-13211988-00024908
- SWIFT: MKKBHUHB